En nog een rustdag

24 juni 2013 - Torbole, Italië

Ze voorspelden het gister al, avond en nacht onweer, regen en mogelijk zelfs hagel. Maar we hadden natuurlijk al een topdag gehad.  Na lekker ontbijt gister met verse broodjes (oa met vers gesneden goddelijk lekkere prosciutto crudo en italaanse kaas), bloedsinaasappel jus, was laten doen op camping, ook wel nodig, sliepen al 3 weken in de lakenzak (kleding hadden we tussendoor nog wel gewassen)jus d'orange. Daarna op het strand kijken naar de vele surfers, daarna tonijnsalade gemaakt bij de tent, siesta gehouden in de (lichtgewicht hangmat) en weer naar het strand, chips en watermeloen mee, toen was het al frisser. 'S Avonds weer lekker gegeten bij Sotto Vento. Super. Ruud voor 2e x pizza, ik pastaatje vongole met salade en ben keer voor toetje gezwicht, mmm panna cotta. Ondertussen waren onze fietsvrienden Herman en Josien ook aangeschoven, die kwamen we in Torbole tegen terwijl ze aan het eten waren. Met hen nog gezellig drankje gedronken en naar de camping, ondertussen regende het al. 'S Nachts en vanmorgen nog meer, we hebben zelfs ontbeten in de tent. Daarna nog maar dutje gedaan, gewoon omdat het kon. Rond 12.00 uur was het droog, hoewel nog fris. Bootinfo gehaald voor overtocht naar Bardolino morgen, bij Windbar koffietje en drankje (hugo) gedronken met (kyte) sandwich en fietsroutes bekeken en berekend en beetje rondgelopen, winkeltjes bekeken (niets gekocht), nog ff langs supermarkt. Lekker relaxed en ondertussen kan de zonnebril al weer op. Zo fijn in zo'n land. Blij dat we nu niet in Nederland zijn met dat herfstweer. En lekker om van dag tot dag te leven en zo echt op vakantie te zijn in ons lievelingsland. Nederland & werk lijken ver weg. Gelukkig komt de vakantie voor de meesten van jullie ook dichterbij. Sterkte en plezier met alles wat jullie bezighoudt. Xxx ruud en heidy

1. Ger:
    25 juni 2013
    Hoi Ruud en Heidy
    Respect!!!! Ik geniet met jullie mee. Af en toe vind lijkt het me wel afzien hoor als na zo een dag fietsen de tent opgezet moet worden (maar Heidy dat time je toch redelijk goed) en dan zullen we het maar niet hebben over het matje ...maar jullie zijn bikkels en jullie komen niets te kort!

Geniet!