Topverjaardag mede dankzij jullie

4 juli 2013 - Punta Sabbioni, Italië

Lieve allemaal, Wat heb ik genoten van mn 50e verjaardag! (Foto's volgen nog) De dag begon met een feestelijk en lief ontbijt van Ruud naast de tent, daarna lekker even samen naar het strand. Na de siesta  (waar ik zomaar aan zou kunnen wennen) gingen we met de boot naar Burano, een kleurrijk schilderachtig mooi visserseilandje bij Venetie. Daar wat rond gelopen, een hele mooie glazen ring gekregen van Ruud en vervolgens was het al snel tijd voor een aperitivo (spritz). Daarna met de boot door naar Venetie, waar we uitstapten bij Fondamente nuove. Door de leuke wijk gelopen via vele bruggetjes en trappen en onderweg nog een aperootje gedaan en genoten van de sfeer en prachtige stad. Maar wat een drukte, hoe dichter we bij Rialtobrug kwamen hoe  meer mensen. Eettentje gezocht buiten de extreme drukte, maar bleek ondanks leuke sfeer toch soort 'vreetschuur' , jammer maar helaas. Daarom in de stad maar een grote lekkere gelato genomen allebei. Toen naar San Marco gelopen waar prachtige (klassiekers) live muziek werd gespeeld bij diverse horecagelegenheden. Het voelde als een verjaardagscadeau. Daarna met de boot terug naar Punta Sabbioni en vervolgens met fiets naar de camping. Naast bovenstaande in het dierbare gezelschap van Ruud, heb ik deze dag genoten van al jullie lieve berichtjes op de blog, via sms, whatsapp, email, facebook en twitter. Dank!! Het maakte mijn 50e verjaardag tot een hele bijzondere en memorabele dag.