Van Verona naar Ferrara, Papozze en Venetie

1 juli 2013 - Punta Sabbioni, Italië

Lieve allemaal, er zijn nieuwe foto's van de afgelopen zeer afwisselende dagen. We zijn gister in (bij) Venetie aangekomen via een supertocht. Wij gaan hier (agricamping Mose in Punta Sabbioni) nagenieten van  onze 1700 mooie fietskilometers (+ 200 met boot, trein, bus) en morgen mn 50e verjaardag vieren. De verhalen vd afgelopen dagen volgen nog, gaan nu lekker chillen op het strand.

Ciao Ruud en Heidy

1. Ger:
    1 juli 2013
    fantastisch, ik kijk uit naar foto's van Venetie. En ik wens je alvast een mooie dag toe morgen...
  2. Louise Vinke:
    Lieve Heidy,

Alvast van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag. Dikke zoen.
    Louise
  3. Rita:
    1 juli 2013
    Gut, Heidy,ik heb me helemaal niet gerealiseerd dat je nu 50 werd. Misschien omdat je vorig jaar een groot feest gaf. Ben ik helemaal in de war! Maar toch heel veel plezier gewenst morge, mocht ik het vergeten. 50 worden doet maar een heel klein beetje zeer....
  4. Clara en Herman:
    Lieve Heidy en Ruud,
    Met veel respect voor jullie doorzettingsvermogen voor het ondernemen van deze fietstocht. Veel plezier tijdens de afsluitende dagen in Venetië en een prettige thuisreis.
    Speciaal voor Heidy; alvast van harte gefeliciteerd met je 50 -tigste verjaardag met een dikke welgemeende zoen van ons.
  5. Marianne:
    2 juli 2013
    Wat een TOP prestatie van jullie beiden!! Be proud!! Nu lekker relaxen en de spieren hun rust gunnen! Een hele gezellige verjaardag vandaag!! Deze dag is op vele manieren een bijzondere voor jullie, geniet ervan!! Gefeliciteerd!! Liefs, Ido & Marianne
  6. Evi:
    Liebes Heidy,
    jetzt ist es auch bei dir soweit - du bist 50 ;-) !! Wir wünschen dir einen schönen Geburtstag und alles Gute für dich, Geniesst es! Das ist doch toll, den 50-sten Geburtstag in Venedig zu feiern.
    Liebe Grüsse Evi & Patrik
  7. FrankK:
    2 juli 2013
    Van harte Heidy! Geniet van je verjaardag. Fantastisch dat jullie al helemaal daar zijn. Groet, Frank.
  8. Käthi:
    2 juli 2013
    Viel viel Glück, liebes Heidy zu deinem 50. Geburtstag. Wir wünschen gute Gesundheit weiterhin und ein erfolgreiches Ende der langen und mutigen Reise. 1700 Km sind eine lange Strecke. Habt ihr gut gemacht! Liebe Grüsse Bernhard & Käthi
  9. Marije:
    4 juli 2013
    Wat een toppers zijn jullie! Een geweldige prestatie en ervaring! Gefeliciteerd met je 50ste verjaardag Heidy. Heerlijk om het te vieren in jullie zo geliefde Italië. Geniet van jullie wel verdiende rust;)
    Dikke kus